top of page

Curajul de a reuși

Updated: Mar 9, 2020

INTERVIU

Constantin Pruteanu

fondator traveligo.ro





Travel I Go… o enigmă pentru cei care n-au auzit niciodată de acest brand. Cu ce se ocupă Travel I Go?


Travel I Go practic a început în urmă cu 2 ani, acum, a devenit o platformă online cu servicii de cazare, rezervări mese și comenzi, livrări la domiciliu. Ea practic a pornit având mai multe pagini despre Rădăuți și mai ales din județul Suceava, după care ne-am extins în timp. Am plecat cu meniul zilei și am ajuns la această platformă complexă, cu mai multe servicii, o muncă de aproximativ 2 ani.


Hai să punem întrebarea cea mai importantă. Cui i se adresează Travel I Go?


Constantin Pruteanu: Travel I Go se adresează tuturor. Să începem cu acele persoane, acei turiști din țară sau chiar și din stăinătate, care vor să descopere într-o zonă necunoscută lor, de la cazări, restaurante, pensiuni până la meniuri chiar și obiective turistice. Deci, noi o să facem o altfel de promovare, pur și simplu, avem un format video de travel și un format video gastronomic - aici deja avem filmată ciorba rădăuțeană cu care ne mândrim.


Cum se face sau cum se consumă?


Constantin Pruteanu: Cum se face, de unde a plecat, istoria ei. Vorbim de ciorba rădăuțeană care deja e pe plan național, chiar și internațional, cunoscută.


Cine este Constantin Pruteanu? Cum a apărut el în peisajul antreprenorial?


Constantin Pruteanu: Putem spune că pe undeva prin 2000. Am fost director la o firmă de pază din Rădăuți și undeva în 2003 mi-am făcut firma mea de pază până în 2009,


Experiența online am înțeles că există.


Constantin Pruteanu Experiența online există din 2012 cu aceste pagini și acum 2 ani am văzut că se poate mai mult să le dezvolt și așa am ajuns la Travel I Go, această platformă online mai complexă.




Vine și dintr-o nevoie personală acest Travel I Go? Ai simțit că te-ar putea ajuta un astfel de instrument?


Într-un final, da, ajunge și la o nevoie personală dar practic am descoperit că Bucovina noastră frumoasă nu e promovată cum trebuie, e necunoscută . E o durere pentru fiecare bucovinean.





Bucovina, pentru a o integra mai bine în circuitul turistic și să trăim mai bine, cu toții.






„ ...practic am descoperit că Bucovina noastră frumoasă nu e promovată pentru a-i expune adevăratul potențial, ci este necunoscută pentru o mare parte dintre români și străini. ”


Putem să facem mai mult pentru Bucovina, pentru a o integra mai bine în circuitul turistic și să trăim mai bine, cu toții?


Cu siguranță, da. Încercăm de câteva luni să lansăm platforma, dar ne-am izbit de absolut toate problemele la început. Programatorii noștri au avut și alte proiecte dar nu atât de complexe ca și Travel I Go.


Când preconizezi să o lansezi?


Vom profita de această revistă Pentru localnici, dragă mie, cunoscută, și cred că o să lansăm platforma în același timp când o să apară și numărul 3 al revistei.


Deci trebuie să te pregătești în luna octombrie că vei avea platforma funcțională. Va fi un început. Din ce trăiește Travel I Go?


Travel I Go... nu zic că nu ne-am inspirat din alte platforme, fiecare se concentrează pe anumite servicii de cazare sau de restaurant. Nu știu dacă chiar și amândouă. Noi am făcut un amalgam de toate serviciile la un loc. Noi vom afișa absolut tot ce înseamnă meniuri, oferte despre restaurante sau cazări și vom avea contract cu fiecare unitate în parte, în funcție de serviciile pe care le prestăm.


Practic, Travel I Go va fi un instrument pentru întreaga țară, doar că el acum e mai dezvoltat în partea de Bucovina de Nord-Est?


Acesta a fost și interesul la început. Am vrut tot ce înseamnă Rădăuți și zonele limitrofe, apoi ne-am dus pe județul Suceava. Într-o zi, ne-a venit ideea să plecăm spre zona Botoșani și am rămas frumos surprins că la Botoșani am semnat mai multe contracte într-o zi ca niciodată. Apoi pe Piatra, Neamț și Iași. Funcționează și o să abordăm anul acesta și anul viitor și alte zone frumoase din țara noastră.


Practic e un instrument turistic dar nu doar turistic ci și pentru cei din zonă, de a descoperi locuri noi, restaurante noi, cazări?


Nu e doar pentru turiști, ci și pentru localnici, pentru că în fiecare zi se prezintă acel meniu al zilei sau orice adaptare a unității de restaurant sau cazare. Există o interacțiune a beneficiarului cu graficienii noștri și încercăm să ne facem treaba bine, să prezentăm absolut tot ce au în oferte.


Ce îi place să facă lui Constantin Pruteanu în fiecare zi?




De un an și ceva ne ocupăm de meniuri și avem un program și o rutină perfect sincronizate zilnic. În ultima perioadă mă culc poate înainte de 00.00 sau puțin după 00.00 și la 7 suntem în picioare.


Care e locul tău preferat din România?


Constantin Pruteanu Locul meu preferat rămâne undeva la Sucevița,unde avem o casă de vacanță și acolo e locul unde mă regăsesc și mă reîncarc de fiecare dată.


Travel I Go va avea un mod prin care va selecta review-urile lăsate de utilizatori?


Da, recenziile unităților de cazare și ale restaurantelor vor fi acordate doar de către persoanele ce au utilizat serviciile oferite prin platforma Travel I Go iar comentariile care nu respecta regulile stricte de bun simț, vor fi șterse automat printr-un filtru predefinit.




www.traveligo.ro



6 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page